@Tomasz-Middle napisał w Czy edukacja to "programowanie"?:
Nie Macieju. Za "chęcią zmapowania" stoi chęć posiadania mapy.
I oczywiście mają konkretne położenia (na sferze) bo nie zmieniają pozycji między sobą.
A mapę możesz sobie zrobić sam. Wystarczy że porobisz zdjęcia gwiazd z różnych pozycji na świecie i skleisz do kupy. Na marginesie dodam że wyjdzie ci sfera, nie ułożysz tego na innej powierzchni.
Ojtam ojtam...
Bo ziemia jest płaska, ale Bóg stworzył taką optykę nieba, żeby udawała glob i sferę niebieską z dwoma biegunami.
W końcu Maciejowy Bóg lubi sobie robić ludzi w chuja 😄
@Maciej napisał w Czy edukacja to "programowanie"?:
Na podstawie świateł nieba, bez znajomości optyki nieba nie można się w ogóle wypowiadać kategorycznie na temat kształtu ziemi.
To i się kategorycznie nie wypowiadam.
Ale skoro nie zmieniają pozycji, mapa układa się w sferę i da się bez trudu sporządzić mapę, to taki układ idealnie pasuje do kulistej ziemi.
Dowód to może i nie jest, ale za to silna przesłanka.
Jak wyżej...
@Maciej napisał w Czy edukacja to "programowanie"?:
Istnieje dowolnie wiele sposobów ukazania takiego nieba, jakie oglądamy nad płaską ziemią.
Zapomniałeś dodać nieskończenie wiele BŁĘDNYCH.
Bo ziemia płaska nie jest.
Podobnie jak można zrobić nieskończenie wiele błędnych map płaskiej ziemi 🤣