Witamy na Forum Płaska Ziemia

Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbiny Sprężające Powietrze I Oszustwo Paliwowe
#1
https://www.youtube.com/watch?v=LpcMQaYHS9M

W związku z często pojawiającym się wątkiem jakoby samoloty latały na powietrze, potrzebne jest pewne sprostowanie. Zaczynając od tego że sprężarki Doładowujące i Turbodoładowania służą do sprężania powietrza wchodzącego do silnika, a nie do zapewniania ciągu silnikom. Zgadzam się z tym, że technologia silnika spalinowego pewnie już dawno mogłaby odejść do lamusa, ale tak się składa że Żydzi kontrolują ropę i chcą na niej zarabiać, więc nie na rękę jest im dawać nam inne możliwości, o których pisało i mówiło tak wielu jak chociażby Tesla czy inni, ale co to jest dokładnie i jak to działa, na tą chwile pozostaje to w sferze domysłów.


Polecam sprawdzić katastrofy lotnicze, gdzie kończyło się paliwo, albo przypadki jak zrzucali paliwo, bo musieli lądować awaryjnie. Gdyby tam nie było paliwa, to samoloty mogłyby latać na nieograniczony dystans, a jednak tak nie jest. Z racji że interesuje się F1, to pamiętam wyścigi, gdzie źle obliczyli ilość paliwa i bolid nie dojeżdżał do mety tracąc szanse na zwycięstwo. Poza tym były przypadki kłótni między kierowcami, kiedy zespoły jednemu dawali mało paliwa, a drugiemu dużo, bo mieli inne strategie wyścigowe. Dzisiaj 27 Listopada kierowcy F1 testują opony dla firmy Pirelli na nowy sezon, obowiązuje całkowity zakaz modyfikacji bolidów, mogą tylko zmieniać różne mieszanki opon (5 rodzajów) oraz dotankowywać bolid na różne ilości paliwa, by zobaczyć jak się będzie zachowywał obciążony, a ja nie, czyli z prawie pustym bakiem, tak jak ustawiają go do kwalifikacji. Teraz nie tankują bolidów w pit-stopach w czasie wyścigu, bo było to bardzo drogie, by każdy team na bieżąco miał swój sprzęt do wlewania, transportował go, montował, później demontował, przechowywał i serwisował, zmienili to bo zwiększało to koszty tego sportu, który już i tak jest najdroższym sportem na świecie. Zanim to zmienili, to niektórzy kierowcy przy słabych kwalifikacjach często ryzykowali i tankowali prawie pod korek jadąc tylko na jeden pit-stop, ich czasy na starcie wyścigu były dużo gorsze, bo mieli cięższy bolid, ale jak były kraksy to oni podganiali resztę i przez to że nie musieli tak często zjeżdżać jak inni, to osiągali dobrą końcową pozycje pomimo słabego startu. Obecnie jak każdy bolid jest zatankowany tak by starczyło na dojechanie do końca, to możemy obserwować że u wszystkich wraz z każdym kółkiem czas się minimalnie poprawia, bo spalają kilogramy paliwa i prowadzą lżejsze bolidy, dlatego rekordy okrążeń kręcą właśnie na ostatnich kółkach. Choć też pamiętam, że był przypadek że zalali za mało paliwa, i inżynier wyścigowy przekazał kierowcy by na 10 okrążeń przed końcem nie wchodził na najwyższe obroty (18 000) tylko kręcił biegi do 16 000, bo inaczej może mieć za mało paliwa by ukończyć wyścig. Bak w bolidzie jest adekwatny do potrzeb wyścigowych i nie widzę problemu z tym żeby go konstrukcyjnie tam zmieścić, zazwyczaj jest on za kierowcą. Był również przypadek gdy kierowca odjechał za szybko w czasie dotankowywania to urwało przewód a jego bolid odjechał w płomieniach.




Osoby które twierdzą że samoloty, statki, czołgi, formuły poruszają się bez paliwa, muszą zgodzić się z tym że w którymś momencie musiała nastąpić zmiana, z tych poruszających się na paliwo na napędzane sprężonym powietrzem? Co się stało ze starymi samolotami, statkami, czy je zmodyfikowano, jeśli tak to jak? Ci ludzie twierdzą, że dokonano tej zmiany na całym świecie i nikt się nie połapał, tylko paru youtuberów, przepraszam ale to naprawdę brzmi mało poważnie.

Nie mam wątpliwości co do tego, że tam jest możliwa wyższa zaawansowana technologia, wiele wskazuje na to że nawet starożytne cywilizacje ją miały (np do budowania piramid z taką precyzją), ale mam wątpliwości czy to jest technologia samolotów latających na powietrze zamiast paliwa, o którym tutaj jest mowa. Tesla mówił o "niewidocznym polu", które istnieje, jeśli umieć je wykorzystać, to tutaj jest potencjał energii do wykorzystania. Aaron Dover, który grzebał w tym temacie, chwile później wypadł z balkonu czy jakoś tak. Jego kanał na youtube już nie istnieje, a miał on ciekawą koncepcję. Nie będę teraz jej opisywał, bo niestety sam nie pamiętam pewnych szczegółów, aby ją dobrze przytoczyć. Nie mogę już znaleźć materiałów gdzie on sam pokazał eksperyment na otwartym terenie, bez cięć - bardzo wiarygodny, pokazując że tam jest energia do uzyskania, właśnie tak jakby dosłownie z powietrza, ale na zasadzie przewodzenia elektryczności, a nie silnika spalinowego z turbo-doładowaniem.
Odpowiedz
#2
Zaciekawił mnie ten temat i troszkę poszukałem na temat tego Aarona Dovera i znalazłem jego konto na fb i jego filmy  https://www.facebook.com/aaron.dover.52/...rKUcbUdq7A oraz trafiłem na kanał YT gdzie też są jego filmy zamieszczone chyba ze to nie jest ta osoba. I tutaj jeszcze jakiś film https://www.youtube.com/watch?v=c5c6nxfp-xA i jeszcze jedna strona https://thewhatifshoworg.wordpress.com/
Kanał na YT chyba nie pierwszy raz mu zablokowali https://vid.me/AaronDover . Po tytułach filmów widzę ze było grubo.
Odpowiedz
#3
(11-27-2018, 09:30 PM)kocid napisał(a): Zaciekawił mnie ten temat i troszkę poszukałem na temat tego Aarona Dovera
https://vid.me/AaronDover

Dzięki za linki. Aaron Dover dobrze szedł tropem że Chemtrails to fake, ale przesadził że samoloty nie mają paliwa i latają. Odnośnie prądu z powietrza, to w jednym ze swoich materiałów pokazał jak uzyskał prąd z powietrza, wysłał jakiś balon czy coś do góry z przyczepionym jakimś materiałem, który to łączył z ziemią i to wystarczyło by wygenerować prąd. Pokazywał liczne wieże (kościołów itp) z tymi połączeniami idącymi od postawy aż po szczyt w wielu takich miejscach, ciekawe po co to tam jest. Czy może dawać to prąd? Nie wiem, ale nie mogę wykluczyć takiej możliwości.
Odpowiedz
#4
https://www.youtube.com/watch?v=-pkOrDTlzQw w tym filmie jest ten eksperyment z balonem. Co do wierz to ciekawy temat i myślę ze jak to prawda to możliwe że piramidy tez były wykorzystywane w podobny sposób.Ale czy to jest technologia którą Tesla wykorzystywał? Podobno stworzył silnik na którym kilka dni jeździł bez żadnego paliwa ale czy tak było czy po prostu my mamy tak myśleć. Teraz wszyscy idioci bawią sie w budowę magravów zamiast szukać prawdziwej darmowej energii.
Co do chemtrails to jeśli istnieją to wiadomo kto za tym stoi i pytanie czy są jakieś zdjęcia lub filmy z Izraela pokazujące chmury chemiczne ? Kiedyś z ciekawości szukałem takich materiałów ale nic nie znalazłem, możne dlatego że za mało czasu poświeciłem.
Wydaje mi się że nadal jeszcze nie wiemy sporej części faktów co jest prawdą a co kłamstwem. Większości nawet sobie nie potrafimy wyobrazić.
Odpowiedz
#5
Oszustwo samolotów na rzekome sprężone powietrze.
W najprostszym wyjaśnieniu:

"Silnik odrzutowy" działa poprzez zapalanie sprężonego powietrza i paliwa z przodu oraz rozprężanie gorących gazów z tyłu silnika, popychając silnik/samolot do przodu.

Żaden komercyjny odrzutowiec, przy maksymalnej masie startowej (MTOW), nie może wylądować bezpiecznie, jeśli ma awarię po starcie, bez zrzucenia paliwa, ponieważ paliwo stanowi około 45% MTOW samolotu.

ZRZUCANIE PALIWA:




26 KWIETNIA 2017 
United Airlines Boeing 787 lot UA839 z Miedzy-narodowego lotniska w Los Angeles do Sydney musiał zrzucić paliwo na 7,000 stopach wysokości i wrócić na lotnisko by bezpiecznie wylądować.


Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości