Witamy na Forum Płaska Ziemia

Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaśkowski, Zięba, Czerniak, Jackowski, Cejrowski i inni
#1
Jaśkowski to kolejny Syjonista udający, że stoi po stronie prawdy, a tak naprawdę sprzedający nam pół-prawdy. Razem z tym pseudo jasnowidzem Jackowskim, zostali medialnie wypromowani i w swoich materiałach robią marketing-szeptany Eksplozji Atomowej, UFO, Ewolucji i Teorii Wielkiego Wybuchu, kiedy wszystkie te rzeczy mają pochodzenie żydowskie i zostały stworzone by manipulować ludźmi oraz przejmować kontrolę nad ich życiem oddalając ludzkość od prawdy o tym skąd pochodzimy i gdzie żyjemy. 

Cejrowski niczym się od nich nie różni, to kolejny Syjonista realizujący swoją agendę strażnika bramy, prowadzi ludzi podając 80% celnych i prawdziwych informacji, a w pozostałych pilnuje by te najważniejsze się nie wydały, to samo robi pseudo-lekarz Zięba, który wciska ludziom, że szczepionki z witaminami są dla nich najlepsze, ale nie powie że witaminy są dostępne w nielimitowanej ilości w przyrodzie w naturalnym pożywieniu, czyli w owocach i warzywach, tylko pod-progowo będzie wmawiał ludziom aby się szczepili, że jednak szczepienia czasami są dobre, bo przecież inaczej sobie nie poradzimy, oraz ta cała jego suplementacja dla zarobku i historyjka o jajkach jako źródle zdrowia, kiedy jajka to są zwyczajne kurze niezapłodnione okres, które nie mają żadnych niezbędnych dla ludzi wartości odżywczych. Facet celowo używa fachowej terminologii by brzmieć naukowo, taki on niby mądry ale nie dotarł do tego, że mięso zakwasza nasz organizm, no nie, o tym nic nie wspomni, całkowicie pominie fakt że ludzka krew ma zasadowe ph a nie kwaśne, niech ludzie chorują dalej i później kupują jego szczepionko-witaminy. Pseudo lekarz Hubert Czerniak jest takim zamaskowanym rakiem, tylko udaje że jest lekarstwem. Tak samo jak doktorek Zieba. Jeden i drugi namawiają do żarcia zwłok oraz nabiału co jest przyczyną znacznej ilości chorób u ludzi. Zieba dodatkowo bawi się w handlowanie zdrowiem, a Czerniak mówi że szczepienie dzieci po 6 m-cach od narodzin jest jak najbardziej słuszne. Koncerny farmaceutyczne produkujące leki i szczepionki są im za to bardzo wdzięczne.

Poniżej materiał w którym Jaśkowski nie przypadkowo promuje istnienie rzekomej broni atomowej. 
https://www.youtube.com/watch?v=pXo-9b9aL54
Odpowiedz
#2
Powiem tak... Kazdy, ale to kazdy bez wyjątku, kto długo siedzi w Mediach, ryje nam berety. Jak ktos ma rodziców co moga zalatwic nawet posade premiera kraju, ale jest idiotom totalnym i woli np. do telewizji, to tez nam ryje berety, ale wkoncu znika, bo swoja glupota nas chwile cieszyl, ale nie ma  nic innego do zaoferowania to idzie w swiat i zostaje zaraz np.: Znanym Psychologiem, Włascicielem firmy, itd. itp. 
Są nieliczni w mediach, którzy nam nie mydlą oczu. Zobaczcie chocby po tym, ze kazda informacja w kazdym kraju jest inaczej prezentowana, potem dochodzi jeszcze podział wiadomosci w wewnatrz kraju na poglady polityczne i wkoncu ile z tego jest prawdy?
Ludzie, którzy chcieli nam powiedziec jak jest konczyli jako pedofile, narkomani i samobójcy... Nie kazdy, ale i nie jeden wyjawiając światu prawde, skonczył z ta prawda przybita do swojego nazwiska, a wkoncu i tak do smierci w zazwyczaj krótkim czasie. 

PS: Panowie i Panie, tak ode mnie jeszcze całkiem oddzielnie, ale i jednakowo zarazem ;p. Z tego co widze to płaska ziemia ma szanse zostac ukazana kiedys swiatu, ale wiecie, ze wtedy to bedzie koniec wiekszosci ludzi. To, ze my teraz zaczynamy widziec jak wyglada swiat, to myslicie, ze to jest zaskoczenie dla władzy? Oni to wiedzieli jak nam neta dali albo i wczesniej. Nie mielibysmy sprzetu do badania kosmosu takiego jaki mamy jezeli bysmy tego nie mieli miec. Rozumiecie? Wiecie, ze taki robot, moze posiadac cała wiedze, jaka kazdy człowiek na swiecie włozyl w komputer. Sam głupi Facebook - daje prawie kazda morde i dane. WSZYSTKO W JEDNEJ ROBOCIEJ GŁOWIE. Wiadomo, ze jezeli my go dostaniemy, to bedzie tak jak my, mógł uzyc 3% mózgu czy jakos tak :p Taki robot bez blokady, zna odpowiedz na kazde pytanie. Zna wiedze całego swiat i jest wstanie ocenic, która wiedza to prawda. Dlatego, albo nas zabija, ale dadza sie pobawic robotami w wersji ukrojonej na nasz rynek :p Nie zmienimy tego co ma byc, nie mamy na to wpływu, ale przestanmy sie chociaz oszukiwac, ze jest dobrze. Nie trzeba walczyc, ale wystarczy chocby wiedziec i chciec wiedziec. Jezeli bylibysmy wszyscy swiadomi jak jest to ten system by jebnał sam z siebie. Bo nie moze działac cos, co działa na oszukiwaniu ludzi jezeli beda wiedziec, ze sa oszukiwani. Nie trzeba wychodzic na ulice, wystarczy miec swiadomosc i pierdolic reszte. Mówie to do tych co to czytaja, bo to Wy marnujecie czas i siły na otwieranie oczu innym, a to i tak nie dziala i tak. Ludziom nie da sie pomoc na sile, oni sami musza chciec sobie pomoc. Naprawde podziwiam niektórych, zwłaszcza Real Worlda za ten czas, który poswiecil w program prawdy, ale nie szkoda Ci troche prywatnego czasu, na innych? zwłaszcza, ze tego nie doceniaja? Fajne jest to co robisz / robicie, ale nie poswiecajcie sie, az tak, bo sie tylko bedziecie wkurwiac za przeproszeniem. Ratujcie siebie na innych jest za pozno
Odpowiedz
#3
(01-08-2019, 10:56 PM)erq napisał(a): Fajne jest to co robisz / robicie, ale nie poswiecajcie sie, az tak, bo sie tylko bedziecie wkurwiac za przeproszeniem. Ratujcie siebie na innych jest za pozno

O tyle o ile zgadzam się z całą resztą Twojego wpisu, to z tym ostatnim zdaniem nie mogę się zgodzić. Krzywdę umie robić każdy, ale nie każdy umie rozpoznać, że mu się krzywda dzieje. Wszystko jest w naszych rękach, także każdy z nas może przyczynić się w możliwie najlepszy sposób dla niego, do budzenia świadomości w dyskusji z ludźmi, czy w każdej innej pomocnej formie. Jeśli ostrzegamy innych o Negatywnych zagrożeniach grożących ich Życiu, to Nie Jesteśmy Winni "Negatywności", My praktykujemy Pozytywność.

Nie chce się dłużej rozwodzić na ten temat tutaj, bo nie jest to dział na tą kwestię.
Peace.
Odpowiedz
#4
Cytat:(...) a Czerniak mówi że szczepienie dzieci po 6 m-cach od narodzin jest jak najbardziej słuszne. (...)

Zgadzam się, że najlepszą i jedyną drogą do zdrowia są warzywa i owoce - polecam projekt Odmładzanie na Surowo.
Zgadzam się z pewną krytyką Zięby i jego suplementów Visanto - nie zażywam jego produktów. To całe Visanto jest podejrzane.
Pytanie o Czerniaka. Czy można zobaczyć jakąś jego wypowiedź promującą szczepienia? Bo zabiłeś mi gwoździa tym stwierdzeniem.
Odpowiedz
#5
(03-18-2019, 03:40 PM)damianprz napisał(a):
Cytat:(...) a Czerniak mówi że szczepienie dzieci po 6 m-cach od narodzin jest jak najbardziej słuszne. (...)

Pytanie o Czerniaka. Czy można zobaczyć jakąś jego wypowiedź promującą szczepienia? Bo zabiłeś mi gwoździa tym stwierdzeniem.

Od 22 minuty



Ponadto w materiale powyżej:
27min 40sek mówi o szczepionce na WZW że to bardzo dobra szczepionka.
34 min 15 sek mówi o szczepionce DPT, oraz że boi  się błonicy i zaleca szczepienie.

Od 12:30


Odpowiedz
#6




Pseudo doktorek Zięba wspierany jest także przez "alternatywne" media typu niezależna TV 
Odpowiedz
#7
(08-10-2019, 06:28 PM)kooperatywa napisał(a): Cześć,kolego.Nie jestem obrońcą ani jednego z tych Panów,ale chętnie się dowiem jakie masz dowody na swoje tezy.To,że nie zgadzasz się z kimś w 100 procentach oznacza,iż są agentami?Chętnie się przekonam do agenturalności Jaskowskiego czy Czerniaka.
Jesteś wstanie mnie merytorycznie przekonać iż każda szczepionka(nawet ta bez toksyn) jest niewskazana i nie moze przynieść dobrych skutków?Z tego co słyszałem to 6 miesiąc lub 2 rok w szczepieniu jest podyktowane kwestiami medycznymi,a nie jakimiś wymysłami z palca.Nie znam badań odnośnie tych szczepionek,ale jak już kogoś oskarżasz,to powinienes coś konkretnego wrzucić na poparcie tez ,nie swoje widzi mi się.
Może popiszesz się swoją wiedzą medyczną?Mniej szurii,a zdrowego rozsądku i rozwagi.Nie obrażaj się na świat.

Słuchaj, a co jakbyś ruszył mózgiem i poczytał treści na forum, bo to o co pytasz już tutaj jest. Więc dzieciaczku, albo jesteś leniwy, albo jesteś intelektualnym błaznem celowo tu spamującym by próbować wybielić swoich idoli.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości